Учасники: заступники директорів з НВР загальноосвітніх закладів м.Енергодара.
Мета семінару: вдосконалити навички мережевої взаємодії педагогічних працівників міста, об’єднати зусилля щодо актуалiзації питань застосування групової форми роботи на уроках як складової діяльнісного підходу, висвітлити досвід педагогічної, методичної роботи навчальних закладів міста з даного питання.
Завдання:
● актуалізувати теоретичне підгрунтя використання групової форми роботи на уроках,
● висвітлити практичні підходи до організації навчальної діяльності учнів у групах,
● визначити умови ефективності групової форми роботи,
● порівняти з іншими формами роботи,
● проаналізувати помилки в організації та проведенні групової форми роботи.
На блозі представлені теоретичні матеріали з питань: організаційний, дидактичний, психологічний та рефлексивний аспекти групової форми роботи, варіативність навчальної діяльності учнів в групах, в тому числі на різних етапах уроку.
Учасники семінару охарактеризували основні умови ефективності групової роботи, порівняли її з індивідувальною, фронтальною формами роботи. Значна увага приділена аналізу помилок в організації та проведенні групової роботи на уроці.
Значне місце займає практична складова семінару, яка представлена відеофрагментами уроків з використанням групової роботи та розробками уроків.
До уваги відвідувачів глоссарій та інтернет-ресурси з анотаціями з окресленої теми.
Запрошуємо до участі в семінарі педагогів, які мають позитивний практичний досвід використання групової форми роботи. Свої розробки уроків, відеоматеріали та інші матеріали з теми просимо направляти до Науково-методичного центру.
Для поглиблення мережевої взаємодії залишайте на сторінках свої коментарі!
Значне місце займає практична складова семінару, яка представлена відеофрагментами уроків з використанням групової роботи та розробками уроків.
До уваги відвідувачів глоссарій та інтернет-ресурси з анотаціями з окресленої теми.
Запрошуємо до участі в семінарі педагогів, які мають позитивний практичний досвід використання групової форми роботи. Свої розробки уроків, відеоматеріали та інші матеріали з теми просимо направляти до Науково-методичного центру.
Для поглиблення мережевої взаємодії залишайте на сторінках свої коментарі!
Всі учасники інтернет-семінару отримають сертифікати
Працюю в 9 класі. Часто проводжу уроки - диспути, дискусії. Дискусії і обговорення набагато ефективніші, коли проводяться в групах, зокрема, якщо клас великий (бо немає поділу) або час обмежений. Обговорення в групах дає змогу більше дізнатися один про одного, стимулює вільний обмін думками. Для організації обговорення в групах я чітко формулює мету.
ОтветитьУдалитьГрупова робота, на мою думку, є одною з найефективніших форм роботи.В групах діти почувають себе впевнішими.
ОтветитьУдалитьГрупова форма роботи учнів є дуже важливою, це сприяє розвиненню взаємодопомоги, спілкування, мислення у дітей.
ОтветитьУдалитьГрупова робота- це ефективна форма роботи
ОтветитьУдалитьДякую за корисну інформацію.Буду використовувати на своїх уроках.
ОтветитьУдалитьДуже пізнавально. Дякую)
ОтветитьУдалитьЦікавий та пізнавальний блог, дякую! Було цікаво дізнатися ще більше про групову форму роботи.
ОтветитьУдалитьРобота в групах під час уроку іноді порушує ритм та чітку організацію заняття, а окремі групи не можуть ефективно працювати без ретельної і постійної допомоги з боку вчителя. Проте, на мою думку, вона залишається однією з найєфективніших.
Дякую!
ОтветитьУдалитьДякую.Дуже цікава і корисна інформація. Груповій роботі в НУШ приділяється багато уваги.
ОтветитьУдалитьДякую.Дуже цікава і корисна інформація. Груповій роботі в НУШ зараз приділяється багато уваги.
ОтветитьУдалить