Порівняння групової форми роботи з іншими формами

          Підготувала Оленич Оксана Анатоліївна, заступник директора з НВР ЕЗОШ №7
В статті та презентації порівнюються фронтальна, індивідуальна та групова форми роботи.  Цим формам  властиві всі компоненти процесу навчання. Вони відрізняються одна від одної кількістю учнів і способами організації роботи. Перевагам та недолікам кожної з форм роботи на уроці у порівнянні з груповою формою присвячені стаття та презентація.

9 комментариев:

  1. дякую за корисну інформацію про групову форму роботи

    ОтветитьУдалить
  2. Групова робота на уроці підвищує активність, самодіяльність учнів, створює умови для взаємного навчання, що сприяє успішному оволодінню знаннями, уміннями і навичками.

    ОтветитьУдалить
  3. Дякую за цікаву та корисну інформацію!

    ОтветитьУдалить
  4. Групова форма роботи учнів на уроках фізики стимулює розвиток у учнів самостійності, підвищує предметну компетентність. Даний вид роботи можна використовувати при виконанні лабораторних робіт, дослідницького проекту та на різних етапах уроку для кращого засвоєння навчального матеріалую

    ОтветитьУдалить
  5. Дякую за корисну інформацію

    ОтветитьУдалить
  6. Дуже цікава і корисна інформація! Дякуємо!

    ОтветитьУдалить
  7. За НУШ - групова робота є центральною в навчально-виховному процесі. Головне - дітям дуже подобається.

    ОтветитьУдалить
  8. Дуже дякую за корисну інформацію! Групова форма роботи дуже необхідна на уроці, особисто для учнів з низьким рівнем або невпевнених у собі.

    ОтветитьУдалить