Підготувала Поваліхіна Лариса Хадисівна, заступник директора з НВР ЕЗОШ №4
Головна мета групової роботи - розвиток мислення учнів, продукування колективного мислення. У статті говориться про етапи організації групової роботи учнів, розкриваються особливості комплектування груп, вимоги до навчального матеріалу, роль педагога під час проведення групової роботи, рекомендуються методи, які можна використовувати під час групової роботи на уроці.
Ця форма роботи має велике значення для формування самостійності школяра. Працюючи в команді, учень має можливість проявляти ініціативу, вчитися планувати свої дії, переконувати, нести відповідальність за себе і команду.
ОтветитьУдалитьРобота в групі формує навчальну діяльність, підвищує якість предметних умінь і навичок, позитивно впливає на оволодіння вміннями співпра-
ОтветитьУдалитьцювати, розвиває позитивне ставлення до навчання.
Робота в групі формує діяльність учнів, підвищує якість умінь і навичок, дає можливість планувати свої дії, працювати у команді.
ОтветитьУдалитьГрупова навчальна діяльність сприяє формуванню у школярів позитивного ставлення до навчання, розвиває вміння пристосуватись до умов роботи в групі і забезпечує високу загальну активність учнівського колективу.
ОтветитьУдалитьРобота в групах має велике значення для формування самостійності школяра. Розвиває мислення, продукування колективного мислення. Працюючі в групах розвива позитивне навчання.
ОтветитьУдалитьСтаття Лариси Хадисівни дуже цікава. Собі до уваги взяла рекомендації для вчителя: як розподіляти на групи та яких слід уникати помилок при організації групової роботи.
ОтветитьУдалитьЗміст статті доступний, лаконічно і у повному обсязі викладено матеріал, що зрозуміло молодому спеціалісту.Дякую автору!
ОтветитьУдалитьЯ вважаю доцільно організовувати та проводити групову роботу.Учні краще засвоюють інформацію,вчитель раціональніше розподіляє час.Від цього виграють всі!
ОтветитьУдалить