Природознавство 2 клас, Лаврьонова І.П., учитель ЕЗОШ №4 Тема: "Моя країна - Україна |
Групова робота на етапі закріплення навчального матеріалу. Педагог вчить дітей співпрацювати у групі, розвиває комунікативні, пізнавальні здібності учнів.
|
11 клас, ЕНВК №1
Ведучий вчитель: Ковбаса Т.В. – спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель; співавтор: Волкова Л.Л. – вчитель біології, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель – методист. |
Вчителі намагалися, щоб:
- групова форма організації пізнавальної діяльності стала навчальною ситуацією, в якій школярі самостійно формулюють мету навчальної діяльності, планують дії для розв'язання навчальних задач, контролюють їх хід та оцінюють результат;
-інтеграція навчального матеріалу 2-х шкільних дисциплін (хімія, біологія) сприяла формуванню цілісної уяви та вдосконалювала навички застосовувати здобуті знання у практичних ситуаціях та уміння розв’язувати життєві проблеми.
11 А - клас з поглибленим вивченням математики, учні – з достатнім та високим рівнем навчальних досягнень. |
Літературне читання 3 клас Литвин О.М., учитель ЕЗОШ №2 Тема: "Казки Г.Х. Андерсона" Групова робота: "Пантомима" та "Синквейн" | Форма уроку нетрадиційна - гра-подорож.Заздалегідь були створені групи літератори, бібліографи, художники. Завдання "Пантомима" забезпечує зацікавленість учнів таким видом сценічного мистецтва як пантоміма. Останнє завдання для рефлексії уроку «Сінквейн» дозволило продемонструвати емоційне сприйняття учнями казок Андерсена. |
Українська мова 4 клас Шрамко Л. М., учитель ЕНВК "ДНЗ-ЗНЗ" №9 Тема: "Відмінювання іменників" | У даному фрагменті уроку показано змішану групову роботу за комп’ютером на етапі осмислення і застосування знань та вмінь. Діти в групах виконують завдання за комп’ютером, роблять висновки. Потім досліджують у цих же групах свої висновки, які були зроблені під час роботи за комп’ютером. Спікери кожної групи (діти на цей час мають постійні обов’язки у групі) роблять звіти по дослідженню. |
Російська мова 2 клас Победря А.П., учитель ЕНВК "ДНЗ-ЗНЗ" №9 Тема: "Произношение и написание слов с безударными гласными" | В даному відеофрагменті показана робота міні-групи (3-4 особи). Учні вставляють пропущені ненаголошені голосні в слова. Спікер визначає черговість захисту виконаної роботи. Потім кожен член групи пояснює необхідність постановки ненаголошеного голосного шляхом підбору перевірочного слова. Після виступу кожна група мала можливість звірити свою роботу з еталоном (зображення на екрані). |
Музичне мистецтво 3 клас Калугіна Н.В., учитель ЕНВК "ДНЗ-ЗНЗ" №9 Тема: «Тайны танцевальной музыки» |
В даному відеофрагменті показаний прийом групової форми роботи «Лови помилку» на етапі закріплення вивченого матеріалу. Учитель пропонує учням інформацію, що містить невідому кількість помилок. Учні шукають помилку групою та індивідуально, сперечаються, радяться. Прийшовши до певного висновку, група обирає спікера. Спікер передає результати вчителю або оголошує завдання та результат для всього класу.
|
Українська література 11 клас Федько Л.В., учитель ЕНВК №5
Тема: "Ю. Яновський. Новели «Дитинство», Шаланда в морі» з роману «Вершники». Ідея нетлінної вірності національних основ буття, утвердження високих загальнолюдських ідеалів".
| Педагог вчить дітей співпрацювати у групі, розвиває комунікативні, пізнавальні здібності учнів. |
Англійська мова 5 клас Сухар Г.А., учитель ЕБЛ Тема: « Від міста до міста. Культура. Об’єднане Королівство Великої Британії». | Учитель за допомогою «чарівної скриньки» формує групи. Учитель видає завдання окремим групам і пояснює, як виконувати їх на прикладі Північної Ірландії, наголошує на тому, що один учень захищатиме роботу групи. На виконання завдання надається 4 хвилини. Учні розпочинають роботу, вчитель слідкує за виконанням завдань.
Мета уроку: практикувати учнів у вживанні лексичних одиниць з теми, удосконалювати навички говоріння, аудіювання та читання; удосконалювати навички роботи з текстом, роботи в групі та в парі; розвивати мовну та мовленнєву реакцію учнів; поглибити знання учнів з країнознавства; прищеплювати інтерес до країни, мова якої вивчається.
|
Українська мова 4 клас Гончаренко В.І., учитель ЕБГ "Гармонія" Тема: "Повторення та узагальнення вивченого про займенник" | Навчальне заняття побудовано у нестандартній формі: «урок-ярмарок». Для реалізації мети і завдань обрано урок за типом узагальнення і систематизації знань. На етапі закріплення навчального матеріалу вчитель запропонувала учням пройти творчий іспит у формі групової роботи. |
Біологія 6 клас Тоцька Л.А., учитель ЕЗОШ №7 Тема: "Рослина - живий організм" |
Тип уроку: урок відкриття нового знання (введення в тему).
Вчитель показав групову форму роботи, створивши проблемну ситуацію – дослідження процесів життєдіяльності організму. В ході роботи відбувається розвиток цілісної уяви, логічного мислення, толерантності, комунікативних та пізнавальних якостей учнів. Учні вчаться робити та формулювати висновки, поєднувати знання з життєвими ситуаціями.
|
Теоретичне підгрунтя використання групової форми роботи на уроках
Відеофрагменти уроків
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Відвідую уроки вчителя хімії Ковбаси Тетяни Віталіївни. Парна і групова робота у її діяльності мають значні переваги. На відміну від лекції, де переважає монологічна мова педагога, і від самостійної роботи учнів на заняттях з використанням групової і парної роботи відбувається відпрацювання конкретних умінь і навичок у режимі діалогу. Невеликі групи дозволяють учителю бачити кожного у процесі практичної діяльності, сприяють виникненню стійких зв'язків між усіма присутніми, стимулюючи процеси глибокого осмислення діяльності. полегшують результативності процесу. Парна і групова діяльність - це спільна діяльність учителя й учнів, що дає змогу реалізувати природне прагнення до спілкування, взаємодопомоги та розвитку творчості. В. Сухомлинський зазначав, що "...без творчого життя особистість не може бути вихованою, без творчості немислимі духовні, інтелектуальні, емоційні, естетичні взаємовідносини". Саме творчість стимулює розвиток мислення, інтересів, дослідницьку діяльність.
ОтветитьУдалитьТ.В. Ковбаса давно й успішно практикує групову форму роботи з учнями при вивченні хімії. При проведенні інтегрованого уроку саме групова навчальна діяльність малих груп школярів, кожна з яких орієнована на вирішення конкретного завдання для досягнення однієї спільної мети - це, на мою думку, найбільш оптимальний і вдалий вибір із всіх форм навчальної діяльності.
ОтветитьУдалитьСухар Г.А. часто і доцільно використовує групову роботу на своїх уроках .Робота в групі проходить в атмосфері співпраці, товариськості та довіри, що мотивує до вивчення англійської мови.
ОтветитьУдалитьЭтот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалитьСподобався урок Літературне читання у 3 класі Литвин О.М.(учитель ЕЗОШ №2) , Тема: "Казки Г.Х. Андерсона", цікаво використано на уроці групову роботу: "Пантомима" та "Синквейн".Завдання "Пантомима" забезпечує зацікавленість учнів таким видом сценічного мистецтва як пантоміма.
ОтветитьУдалитьОстаннє завдання для рефлексії уроку «Сінквейн» дозволило продемонструвати емоційне сприйняття учнями казок Андерсена.
Педагог вчить дітей співпрацювати у групі, розвиває комунікативні, пізнавальні здібності учнів.
Переглянула викладений матеріал, мені сподобалися фрагменти з уроків "Моя країна Україна" та "Рослина живий організм". Дуже добре, що діти ще з початкової школи вчаться працювати у групах. Дякую вчителям за роботу!
ОтветитьУдалитьОчень понравились фрагменты урока Литвин Е.Н. С помощью пантомимы развиваются творческие способости детей,их артистизм,умение анализировать и сотрудничать.
ОтветитьУдалитьДуже цiкаво та пiзнавально для мене! Дякую!
ОтветитьУдалить