Підготувала Невтира Ольга Михайлівна, заступник директора з НВР ЕЗОШ №2 В презентації сформульовані основні поняття з теми. Визначено фактори, які впливають на ефективність групової роботи, критерії її ефективності, умови, за яких діяльність учнів буде найбільш результативною. Підготували: Дзюбенко Оксана Антонівна, Самарська Оксана Вадимівна, вчителі Енергодарської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Презентацію створено за результатами узагальнення як теоретичних знань, так і власного досвіду впровадження даної форми роботи на уроках та під час проведення позаурочних заходів. Автори презентації намагались у доступній і лаконічній формі висвітлити умови підвищення результативності групової роботи. Поданий матеріал допоможе якісно організувати роботу в групах та отримати від неї бажаного ефекту. Підготувала Маковоз Ірина Григорівна, учитель біології Енергодарської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 В даній статті йдеться про основні форми групової роботи та умови її ефективності на уроці біології, яка перетворює учня з об'єкта процесу в суб'єкт. |
Теоретичне підгрунтя використання групової форми роботи на уроках
Умови ефективності
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Групова робота на уроці активізує мислиннєву діяльність учнів,
ОтветитьУдалитьдопомагає ліквідувати прогалини в їхніх знаннях, згуртувати класний колектив,
привчає працювати самостійно.
Дуже доступна інформація, яку легко зрозуміти. Треба не забувати про важливість дотримання всіх умов аби групова роботи дійсно була ефективна та продуктивна.
ОтветитьУдалитьДоступна інформація, що легко сприймається.
ОтветитьУдалитьКорисно. Матеріал містить умови підвищення результативності групової роботи, що допоможе якісно організувати роботу в групах та досягти поставленої мети.
ОтветитьУдалитьГрупову роботу дуже доцільно використовувати на уроках, і данна інформація в цьому допоможе зблизити між собою дітей та покращити їх реультати в навчанні.
ОтветитьУдалить