Підготувала Бабаніна Ольга Петрівна, заступник директора з НВР ЕБЛ
В статті детально описані етапи навчання школярів роботі в групах, принципи формування груп (за Г.А.Цукерманом), способи фіксації результатів спільної роботи.
Групова форма роботи сприяє формуванню у школярів організаційно-діяльнісних особистісних якостей та послідовному оволодінню ними відповідними способами навчальної діяльності.
Саме групова форма найкраще допомагає розвивати комунікативні здібності учнів. Групова робота це перш за все гра, гра в організацію, гра в навчання. І нарешті гра допомагає учням зрозуміти навчальну тему, знайти незрозумілості. Згідна з тим, що об'єднання дітей "по бажанню" не завжди дає продуктивний результат. Тому що особисті відношення стають головними в розподілі доручень і організації роботи.
На мою думку, дуже гарна добірка матеріалу в статті. Особливо привертають увагу рекомендації створення малих груп (висвітлюють реалії шкільного життя-завжди є такі учні, яких важко об'єднувати), способи фіксації результатів в групі. Дякую!
Групова форма роботи сприяє формуванню у школярів організаційно-діяльнісних особистісних якостей та послідовному оволодінню ними відповідними способами навчальної діяльності.
ОтветитьУдалитьСаме групова форма найкраще допомагає розвивати комунікативні здібності учнів. Групова робота це перш за все гра, гра в організацію, гра в навчання. І нарешті гра допомагає учням зрозуміти навчальну тему, знайти незрозумілості. Згідна з тим, що об'єднання дітей "по бажанню" не завжди дає продуктивний результат. Тому що особисті відношення стають головними в розподілі доручень і організації роботи.
ОтветитьУдалитьДякую за корисну інформацію!
ОтветитьУдалитьНа мою думку, дуже гарна добірка матеріалу в статті. Особливо привертають увагу рекомендації створення малих груп (висвітлюють реалії шкільного життя-завжди є такі учні, яких важко об'єднувати), способи фіксації результатів в групі. Дякую!
ОтветитьУдалитьДуже корисно і актуально. Дякую
ОтветитьУдалитьДобре,коли учні разом обговорюють спільну справу,радяться один з одним. Шноді виконання завдання переходить у творчість.
ОтветитьУдалитьЧасто нас воїх уроках використовую групову форму роботи, ця добірка матеріалів дола змогу зрозуміти як просто об'єднати учнів в групи.
ОтветитьУдалитьКорисна інформація
ОтветитьУдалитьЦікава і корисна інформація, висвітлено всі позитивні і негативні аспекти групової роботи. Я для себе відмітила варіанти розподілу на групи.
ОтветитьУдалить