Групова форма роботи на уроці останнім часом стала досить ефективною у розвязанні широкого кола питань. Групову форму навчання доцільно використовувати в початковій школі, для того щоб учні мали уміння успішного спільного пошуку. Результатом цього процесу стає, як сформована в учнів здатність організовувати роботу групи (планувати дії; розподіляти ролі; дотримуючись норм співпраці реалізовувати задумане; представляти свої висновки у вигляді моделі), так і здатність свідомо обирати зручну й ефективну форму роботи з завданням і, в разі необхідності, ініціювати групову роботу.
В своїй подальшій педагогічній діяльності, буду використовувати матеріали вашого блогу.Інформацію подано доступно, змістовно та лаконічно.Спасибі за безцінний досвід, яким Ви ділитеся з нами.
Групова форма роботи на уроці останнім часом стала досить ефективною у розвязанні широкого кола питань. Групову форму навчання доцільно використовувати в початковій школі, для того щоб учні мали уміння успішного спільного пошуку. Результатом цього процесу стає, як сформована в учнів здатність організовувати роботу групи (планувати дії; розподіляти ролі; дотримуючись норм співпраці реалізовувати задумане; представляти свої висновки у вигляді моделі), так і здатність свідомо обирати зручну й ефективну форму роботи з завданням і, в разі необхідності, ініціювати групову роботу.
ОтветитьУдалитьДякую за вашу працю. Для молодого вчителя - цей блог просто знахідка.
ОтветитьУдалитьЭтот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалитьВ своїй подальшій педагогічній діяльності, буду використовувати матеріали вашого блогу.Інформацію подано доступно, змістовно та лаконічно.Спасибі за безцінний досвід, яким Ви ділитеся з нами.
ОтветитьУдалитьДуже корисний блог!!!!!
ОтветитьУдалитьЭтот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалить