Психологічний та рефлексивний аспекти



Стаття "Психологічний і рефлексивний аспекти групової форми роботи"

Підготувала Грибкова Алла Анатолієвна, учитель української мови та літератури  НВР ЕНВК №5

     
   В статті піднімаються питання психологічного аспекту в  інтерактивній взаємодії в різних формах групової діяльності. Дана характеристика теоретичних досліджень науковців з даного питання. Головний акцент зроблено на психологічних особливостях групової роботи та рефлексії.

7 комментариев:

  1. Ми ще раз переконалися в тому, що психологічне значення інтерактивних методик полягає в активізації пізнавальної і групової діяльності учнів, підвищення інтересу до занять.

    ОтветитьУдалить
  2. Дякую за цікаву інформацію.

    ОтветитьУдалить
  3. Дякую за цікаву інформацію.

    ОтветитьУдалить
  4. Робота в групах відіграє у досягненні психолого - виховної функції навчання, яка передбачає розподіл функцій і обов'язків між учнями, обмін думок, допомоги, взаємоконтроль і взаємооцінку. Зростає інтерес до навчання у дітей.

    ОтветитьУдалить
  5. У освітньому процесі важливими є психологічно-виховна функція навчання, а групова робота є вдалим прикладом ефективного формування психологічного клімату в колективі і кожного учня. В першу чергу, через вміння співпрацювати і поважати думки один одного

    ОтветитьУдалить
  6. Данна інформація дуже цікава, її можна використати для покращення "атмосфери" в класі, особливо коли є учні з особливими освітніми потребами.

    ОтветитьУдалить