Стаття "Психологічний і рефлексивний аспекти групової форми роботи"
Підготувала Грибкова Алла Анатолієвна, учитель української мови та літератури НВР ЕНВК №5
В статті піднімаються питання психологічного аспекту в інтерактивній взаємодії в різних формах групової діяльності. Дана характеристика теоретичних досліджень науковців з даного питання. Головний акцент зроблено на психологічних особливостях групової роботи та рефлексії.
Ми ще раз переконалися в тому, що психологічне значення інтерактивних методик полягає в активізації пізнавальної і групової діяльності учнів, підвищення інтересу до занять.
ОтветитьУдалитьДякую за цікаву інформацію.
ОтветитьУдалитьДякую за цікаву інформацію.
ОтветитьУдалитьОчень познавательная информация.
ОтветитьУдалитьРобота в групах відіграє у досягненні психолого - виховної функції навчання, яка передбачає розподіл функцій і обов'язків між учнями, обмін думок, допомоги, взаємоконтроль і взаємооцінку. Зростає інтерес до навчання у дітей.
ОтветитьУдалитьУ освітньому процесі важливими є психологічно-виховна функція навчання, а групова робота є вдалим прикладом ефективного формування психологічного клімату в колективі і кожного учня. В першу чергу, через вміння співпрацювати і поважати думки один одного
ОтветитьУдалитьДанна інформація дуже цікава, її можна використати для покращення "атмосфери" в класі, особливо коли є учні з особливими освітніми потребами.
ОтветитьУдалить